Bloc d'AISSA

Nota informativa 61: Residència

Covid-19 Residència

Benvolgudes famílies,

Tot a la residència segueix estable, i mica en mica anem ocupant-nos de totes les tasques i qüestions que no han pogut tenir la nostra atenció en els darrers tres mesos.

Les vostres visites als vostres familiars segueixen anant molt bé, ja que es produeix el retrobament entre vosaltres després de setmanes de no veure-us. Per aquesta raó disminuirem el ritme de videotrucades, mantenint-les per a les persones que encara no poden ser visitades, o per aquelles ocasions o peticions especials: un aniversari, una celebració, etc. Les persones que fan el suport a les videotrucades han de reprendre les seves funcions i preparar els nous escenaris en que en les properes setmanes ens mourem: preparar nous ingressos quan aquests estiguin autoritzats, famílies que s’interessen per la residència o el centre de dia i que volen saber el funcionament, etc. Pel que fa a les trucades de seguiment que us fan els i les professionals, seguiran amb el mateix ritme que us explicàvem a la Nota 58: trucar diàriament a la persona referent familiar quan el/la resident presenta una simptomatologia nova significativa, o bé dues vegades per setmana a les persones en situació d’estabilitat, almenys una d’elles per part del personal d’infermeria, i l’altra per part d’una persona de l’equip tècnic o la coordinadora.

Ahir dilluns vàrem fer noves PCR a les persones amb resultat de PCR positiu o bé que van donar negatiu en les darreres proves i tot i així presenten simptomatologia. Esperem disposar dels resultats demà o demà passat, i la nostra expectativa és que moltes de les personers residents hagin passat a ser negatives. Això comportarà nous canvis d’habitacions i de zones a la residència, en funció del nombre de positius i negatius que surtin, cosa que us explicarem en la propera nota.

Finalment, a partir de demà demanarem a les persones residents que responguin l’enquesta de satisfacció sobre el servei de la cuina, com ja us vàrem explicar. Ho farem de tres maneres diferents: les persones que ho puguin fer de manera autònoma ho faran per elles mateixes; les persones que necessitin algun tipus de col·laboració se’ls ajudarà per part de personal tècnic o gerocultor de la residència i també us demanarem si podeu utilitzar un moment de la visita al vostre familiar per parlar sobre els àpats i ajudar a complimentar l’enquesta. D’aquesta manera intentem que sigui el màxim d’objectiva possible i que sigui resposta per un bon percentatge dels residents. És important per nosaltres, per l’empresa de restauració, i sobretot per les persones que mengen els àpats cada dia a La Plataforma conèixer el seu nivell de satisfacció i millorar dia a dia.

#EnsEnSortirem!

Ben cordialment,

Núria Cortada

Gerent